Праћење задовољства пацијената
Поштовани пацијенти,
У Институту за плућне болести Војводине прати се ниво вашег задовољства пруженим услугама. Циљ нам је да сазнамо чиме сте задовољни и у којој мери, шта је узрок вашег незадовољства и шта се, по вашем мишљењу, може и мора побољшати. Шта очекујете од запослених, шта цените, а шта им замерате? Какво је ваше мишљење о квалитету услуга које су вам пружене и у којој су мери испуњена ваша очекивања?
Своје задовољство, односно незадовољство, као и предлоге за побољшање, можете исказати у књизи утисака, путем кутије за примедбе и попуњавањем анкетног упитника.
На свакој клиници где се лечите на видљивим и доступним местима налазе се књиге утисака и кутије за примедбе, а анкета се спроводи сваке године у новембру.
Ваша запажања, коментари и предлози обрађују се и анализирају, а служе у сврху предузимања мера којима ће се ситуација побољшати, односно елиминисати извори незадовољства. На тај начин, а на обострано задовољство, у могућности смо да обезбеђујемо квалитет услуга адекватан вашим захтевима и очекивањима.
Извештај о задовољству пацијената болничким лечењем (2021)