Oskar kvaliteta 2017
Nagrada “OSKAR KVALITETA 2017”
Institut za plućne bolesti Vojvodine, dobitnik je nagrade za kvalitet i poslovnu izvrsnost „OSKAR KVALITETA 2017“ u kategoriji javnog sektora, za oblasti: Procesi i usluge i Partnerstvo i resursi.
Nagradu dodeljuje FQCE- Fondacija za kulturu kvaliteta i izvrsnost u saradnji sa Privrednom komorom Srbije i pod pokroviteljstvom Ministarstva privrede R. Srbije, kao resornog ministarstva za razvoj infrastrukture kvaliteta.
Nagrada za kvalitet i poslovnu izvrsnost „OSKAR KVALITETA“ je ustanovljena 1994.g. i jedina je nacionalna nagrada za kvalitet i poslovnu izvrsnost koja se dodeljuje u našem regionu, odnosno zemljama zapadnog Balkana. Dodeljuje se u tri kategorije: 1. Realni sektor, 2. Javni sektor i 3. Organizacije van teritorije Republike Srbije.
Ovogodišnji učesnici konkursa, koji su ušli u uži izbor, ocenjivani su na licu mesta od strane stručnog tima ocenjivača. Odluku o dodeli nagrada doneo je stručni žiri, sastavljen od predstavnika državnih, naučnih i stručnih institucija R. Srbije, a na osnovu rezultata završnih ocenjivanja.
Svečana dodela nagrada je održana u sedištu Privredne komore u Beogradu. Skupu su se obratili pomoćnik ministra privrede Aleksandar Starčević, direktor za sektor industrije Privredne komore Srbije Miroslav Lutovac, direktor FQCE- Fondacije za kulturu kvaliteta i izvrsnost Vladimir Trajković, predsednik Stručnog saveta FQCE dr Miloš Jelić, kao i dobitnici ovogodišnjih nagrada: zamenik generalnog direktora NIS-a, direktor Naučnog instituta za veterinarstvo Novi Sad, direktor JP Putevi Srbije, direktor Instituta za plućne bolesti Vojvodine i direktorica Instituta za standardizaciju Srbije.
Obraćajući se skupu, direktor Instituta za plućne bolesti Vojvodine, prof. dr Ilija Andrijević je rekao:
“Ova nagrada predstavlja priznanje za dosadašnji rad Instituta za plućne bolesti Vojvodine, koji postoji već 57 godina. To je dokaz da Institut ostvaruje svoju misiju i viziju na pravi način. Dobiti nacionalnu nagradu za kvalitet i poslovnu izvrsnost nije lako i dobijaju je samo najbolji. To je veliki podstrek, ali svakako i obaveza da i dalje radimo na unapređenju kvaliteta zdravstvenih usluga lečenja koje pružamo našim pacijentima. Ponosan sam na svoj tim, na sve zaposlene, jer je ova nagrada rezultat rada i zalaganja svih zaposlenih u Institutu, a ja kao direktor imam tu privilegiju da predstavljam Institut u ovom trenutku dobijanja nacionalne nagrade za kvalitet i poslovnu izvrsnost.”